Tegnap végre eljött a nap, hogy indulunk Londonba. Reggel még nagy volt a kapkodás, mert nem voltam teljesen összepakolva és sietni is kellett a reptérre. Felvettem az utazós ruhát amin és elindultam a reptérre a barátnőmmel és két barátommal, másik kocsiban anyumék jöttek. Kicsit késve értünk oda de még így sem én lettem az utolsó. Jó érzés volt a reptéren, ahogy az emberek nézték a Magyar Olimpiai Csapat logós pólót.

Feladtam a táskám, elbúcsúzkodtam mindenkitől és elindtam az Olimpiára. 2 körül indult a gép de késve ért csak Londonba, mert nem engedték leszállni csak egy 1-2 kör után. Mire kijöttünk a gépből a csomagjaink is kint voltak de nem volt egyszerű a sok egyforma táska közűl megtalálni az enyémet. A reptér előtt egy busz várt ránk, a nagy táskákat pedig egy kisteherautó vitte el a faluba. Át kellett utaznunk egész Londonon mire ideértünk a szállásra de közben láttunk pár nevezetességet igaz csak futólag.Másfél óra buszozás után, amikor megláttunk a stadiont gondoltuk már nem sok de kiderült még, hogy jópár kapun és ellenörzésen át kell mennünk és csak utánna jöhettünk az épületbe ahol lakunk. Lent kiosztották a kulcsokat és mindenki kapott egy kis csomagot(tusfürdő, pendrive, sapka és még ilyen kis apróságok voltak benne). Szobákkal is kavarodás volt, mert mindenki tök máshova kapott helyet mint ami le volt adva de ezt azért egy órán belül sikerült megoldani:). Ki sem pakoltunk semmit rögtön elindultunk vacsorázni valamit. Az ebédlő egy hatalmas csarnok, rengeteg fajta kajával, van európai, amerikai, afrikai, és ázsiai konyha tehát mindenki megtalálja a kedvencét szerintem és persze a sarokban van egy McDonald's és egy McCafe is, már várom, hogy verseny után mehessek oda enni, lasan fél éve nem ettel ott, mert az Olimpiáig nem akartam mekiben kajálni de mostmár nincs sok hátra:D. Visszajöttünk a szobába, pár dolgot kirakatam és lefeküdtem aludni mert elég fáradt voltam a hosszú út miatt!

Ma reggel 7 körül keltem, kicsit neteztem az ágyban majd felöltöztem edzéshez és elindultam reggelizni a többikkel.Reggeli is nagyon finom, most is ugyan az a nagy választék volt. Kisétáltunk a buszokhoz és felszáltunk a melegítőpályára induló buszra. 10 perc lehetett az út a pályára, ami nagyon jó, hogy nem kell órákat buszozni és nem tudsz dugóba keveredni mikor mész a versenyre! Kint kicsit átmozgattam és besétáltunk az Olimpiai Stadionba. Most még tök üres volt, utolsó simításokat végezték bent. Körbe jártunk a pályát, megnéztünk a lángot majd elindultunk vissza.

Kijárat elött megálltam és egy 5-10 percig nézegettem még a stadiont, nagyon jó érzés volt ott abban a hatalmas építményben állni és maga a stadion is iszonyat jól nézett ki!

Visszajöttünk a faluba, megebédeltünk és ezzel el is telt a nap fele!

Itt van még pár kép a stadionról!